window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-86299064-16'); Енергетска ефикасност - Kler

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА КРАЈЊЕ КОРИСНИКЕ КОЈИ НИСУ СОЦИЈАЛНО УГРОЖЕНИ (ДОМАЋИНСТВА)

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА КРАЈЊЕ КОРИСНИКЕ КОЈИ СУ СОЦИЈАЛНО УГРОЖЕНИ (ДОМАЋИНСТВА)

Умањење рачуна за електричну, топлотну енргију и гас за грађане Србије делом је субвенционисано и кроз пакет подршке ЕУ Србији за превазилажење енергетске кризе. Бесповратна средства ЕУ донира Републици Србији како би се најугроженијим породицама осигурала континуирана нижа цена енергије.

Како би грађани искористили право на енергетски попуст, треба да се пријаве јединици локалне самоуправе, свог пребивалишта, која доноси одлуку о давању статуса на основу Уредбе о енергетски угроженим купцима.

Пријављивање у само неколико корака:

Преузети Захтев за стицање статуса енергетски угроженог купца (са сајта Министарства, са званичне интернет странице Града Ниша или са званичне интернет странице Канцеларије за локални економски развој или лично на шалтерима Јединственог управног места, у ул. Николе Пашића бр. 24.
Попунити захтев (документација неопходна за остваривање статуса енергетски угроженог купца наведена је у обрасцу).
Предати захтев у својој локалној самоуправи, лично на шалтерима Јединственог управног места, у ул. Николе Пашића бр. 24.

У року од месец дана требало би да добијете Решење о статусу. Подношење захтева не укључује никакве трошкове за грађане, а захтеви се могу подносити током читаве године.

Провера критеријума
Захтев за социјално угрожене
Захтев за здравствено угрожене
Захтев за пензионо угрожене

ЖАЛБЕНИ МЕХАНИЗАМ

Сажете информације о жалбеном поступку, формирању пулту за пријем жалби у складу са Пројектом „Чиста енергија и енергетска ефикасности за грађане у Србији– Пројекат SURCE” Можете поднети приговор, тражити информације или појашњења, у вези пројектних активности приликом спровођења мера енергетске на територији Града Ниша, које су обухваћене овим Пројектом. Приговор, информацију или појашњења може поднети/затражити особа, група или организација и то искључиво у вези са горе наведеним Пројектом. Приговор, информацију или појашњења не могу поднети/затражити: запослени, чланови особља, лица која су повезана са Пројектом. Лица која ће бити запослена или ангажована (или су већ запослена/ангажована) у ЈИП-у (Јединица за имплементацију Пројекта), спољни сарадници, консултанти, саветници или друга лица која спроводе Пројекат ,,SURCE” или финансије – Централна фидуцијарна јединица-ЦФЈ). Како и коме се подноси приговор, траже информације или појашњења? Локални Менаџер за жалбе прима приговоре/питања (е мејлом, поштом, телефоном, у кутију за жалбе), посредством локалног пулта, на предвиђеном формулару, бележи га у регистар жалби додељујући му број. Рок за решавање је 30 (тридесет) дана од дана пријема приговора/питања. Ако подносилац жалбе није задовољан одговором или поступањем Локалног пулта за жалбе, има право да поднесе жалбу на адресу: Министарство рударства и енергетике-за пројекат „Чиста енергија и енергетска ефикасности за грађане у Србији”- Централни пулт за жалбе, Немањина бр. 22-26, 11000 Београд, или електронски на адресу (e-mail): zalbe.surce@mre.gov.rs. Ако Служба за пријем жалби или Централни пулт за жалбе нису у могућности да одлуче у предвиђеном року, подносилац се о томе обавештава. Укупан рок за одговор не може бити дужи од 60 (шездесет) дана од дана пријема приговора/питања. На анонимне приговоре/питања, неће бити одговорено. Локални менаџер за жалбе доставља Извештаје Централном менаџеру за жалбе. --->Формулар

Инвестирате у Нишу?

КЛЕР - ваша адреса за инвестиције.