JAVNI POZIV ZA KRAJNjE KORISNIKE KOJI NISU SOCIJALNO UGROŽENI (DOMAĆINSTVA)

JAVNI POZIV ZA KRAJNjE KORISNIKE KOJI SU SOCIJALNO UGROŽENI (DOMAĆINSTVA)

Umanjenje računa za električnu, toplotnu enrgiju i gas za građane Srbije delom je subvencionisano i kroz paket podrške EU Srbiji za prevazilaženje energetske krize. Bespovratna sredstva EU donira Republici Srbiji kako bi se najugroženijim porodicama osigurala kontinuirana niža cena energije.

Kako bi građani iskoristili pravo na energetski popust, treba da se prijave jedinici lokalne samouprave, svog prebivališta, koja donosi odluku o davanju statusa na osnovu Uredbe o energetski ugroženim kupcima.

Prijavljivanje u samo nekoliko koraka:

Preuzeti Zahtev za sticanje statusa energetski ugroženog kupca (sa sajta Ministarstva, sa zvanične internet stranice Grada Niša ili sa zvanične internet stranice Kancelarije za lokalni ekonomski razvoj ili lično na šalterima Jedinstvenog upravnog mesta, u ul. Nikole Pašića br. 24.
Popuniti zahtev (dokumentacija neophodna za ostvarivanje statusa energetski ugroženog kupca navedena je u obrascu).
Predati zahtev u svojoj lokalnoj samoupravi, lično na šalterima Jedinstvenog upravnog mesta, u ul. Nikole Pašića br. 24.

U roku od mesec dana trebalo bi da dobijete Rešenje o statusu. Podnošenje zahteva ne uključuje nikakve troškove za građane, a zahtevi se mogu podnositi tokom čitave godine.

Provera kriterijuma
Zahtev za socijalno ugrožene
Zahtev za zdravstveno ugrožene
Zahtev za penziono ugrožene

ŽALBENI MEHANIZAM

Sažete informacije o žalbenom postupku, formiranju pultu za prijem žalbi u skladu sa Projektom „Čista energija i energetska efikasnosti za građane u Srbiji– Projekat SURCE” Možete podneti prigovor, tražiti informacije ili pojašnjenja, u vezi projektnih aktivnosti prilikom sprovođenja mera energetske na teritoriji Grada Niša, koje su obuhvaćene ovim Projektom. Prigovor, informaciju ili pojašnjenja može podneti/zatražiti osoba, grupa ili organizacija i to isključivo u vezi sa gore navedenim Projektom. Prigovor, informaciju ili pojašnjenja ne mogu podneti/zatražiti: zaposleni, članovi osoblja, lica koja su povezana sa Projektom. Lica koja će biti zaposlena ili angažovana (ili su već zaposlena/angažovana) u JIP-u (Jedinica za implementaciju Projekta), spoljni saradnici, konsultanti, savetnici ili druga lica koja sprovode Projekat ,,SURCE” ili finansije – Centralna fiducijarna jedinica-CFJ). Kako i kome se podnosi prigovor, traže informacije ili pojašnjenja? Lokalni Menadžer za žalbe prima prigovore/pitanja (e mejlom, poštom, telefonom, u kutiju za žalbe), posredstvom lokalnog pulta, na predviđenom formularu, beleži ga u registar žalbi dodeljujući mu broj. Rok za rešavanje je 30 (trideset) dana od dana prijema prigovora/pitanja. Ako podnosilac žalbe nije zadovoljan odgovorom ili postupanjem Lokalnog pulta za žalbe, ima pravo da podnese žalbu na adresu: Ministarstvo rudarstva i energetike-za projekat „Čista energija i energetska efikasnosti za građane u Srbiji”- Centralni pult za žalbe, Nemanjina br. 22-26, 11000 Beograd, ili elektronski na adresu (e-mail): zalbe.surce@mre.gov.rs. Ako Služba za prijem žalbi ili Centralni pult za žalbe nisu u mogućnosti da odluče u predviđenom roku, podnosilac se o tome obaveštava. Ukupan rok za odgovor ne može biti duži od 60 (šezdeset) dana od dana prijema prigovora/pitanja. Na anonimne prigovore/pitanja, neće biti odgovoreno. Lokalni menadžer za žalbe dostavlja Izveštaje Centralnom menadžeru za žalbe. --->Formular

Investirate u Nišu?

KLER - vaša adresa za investicije.